Reklamy świetlne są jedną z najbardziej skutecznych form promowania stacjonarnej działalności biznesowej. Szybko wpadają w oko, przyciągają wzrok i pozwalają potencjalnym klientom lepiej zapamiętać zarówno nazwę firmy, jak i jej konkretną ofertę. To promocja, która budzi atencję.
Specjaliści od marketingu zauważają, że im więcej bodźców wzrokowych i dźwiękowych dostarcza reklama, tym celniej jej przekaz trafia do różnych odbiorców. Firmy, które chcą zwrócić uwagę klientów muszą więc szukać takich reklam, które ściągną ich uwagę i wyróżnią się na tle setek innych. Podświetlane reklamy wykonywane np. przez https://alu-kamiko.pl są tutaj dobrym przykładem takiego rodzaju promocji, który dzięki odpowiedniemu natężeniu świateł, barw i poruszających się napisów dociera do przechodniów szybciej, niż reklamy statyczne, nudne i jednostajne. Koszt takiej reklamy jest wyższy niż zwykłego napisu na billboardzie, ale wzmacnia przekaz i jest widoczny bez względu na porę dnia czy warunki pogodowe. To się po prostu opłaca.