Polecamy

Podświetlane reklamy – czy warto w nie inwestować?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Reklamy świetlne są jedną z najbardziej skutecznych form promowania stacjonarnej działalności biznesowej. Szybko wpadają w oko, przyciągają wzrok i pozwalają potencjalnym klientom lepiej zapamiętać zarówno nazwę firmy, jak i jej konkretną ofertę. To promocja, która budzi atencję.

Inwestycja w reklamy świetlne – dlaczego to się opłaca?

Specjaliści od marketingu zauważają, że im więcej bodźców wzrokowych i dźwiękowych dostarcza reklama, tym celniej jej przekaz trafia do różnych odbiorców. Firmy, które chcą zwrócić uwagę klientów muszą więc szukać takich reklam, które ściągną ich uwagę i wyróżnią się na tle setek innych. Podświetlane reklamy wykonywane np. przez https://alu-kamiko.pl są tutaj dobrym przykładem takiego rodzaju promocji, który dzięki odpowiedniemu natężeniu świateł, barw i poruszających się napisów dociera do przechodniów szybciej, niż reklamy statyczne, nudne i jednostajne. Koszt takiej reklamy jest wyższy niż zwykłego napisu na billboardzie, ale wzmacnia przekaz i jest widoczny bez względu na porę dnia czy warunki pogodowe. To się po prostu opłaca.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
W jakim celu przeprowadza się badania ultradźwiękowe?
W jakim celu przeprowadza się badania ultradźwiękowe?
W elementach wykonanych z metalu mogą pojawić się różnego rodzaju niezgodności. Należy je wykryć i wyeliminować już na etapie produkcji, […]
Za pomocą czego można przecinać metalowe blachy?
Za pomocą czego można przecinać metalowe blachy?
Obecnie na rynku jest dostępnych wiele urządzeń, które znacznie ułatwiają cięcie metali, tym samym przyczyniają się do skrócenia czasu jaki […]
Zabawki, które rozwijają
Zabawki, które rozwijają
Pierwsze sześć lat życia dziecka to okres jego najintensywniejszego rozwoju. Najlepszym i najbardziej naturalnym sposobem jego stymulowania jest zabawa, na […]
Czy ulotki to wciąż dobry pomysł na reklamę?
Czy ulotki to wciąż dobry pomysł na reklamę?
Wybór produktów jest bardzo duży – w wielu branżach firmy walczą o klienta. Ważna jest wobec tego aktywna promocja towarów […]
Ostatnie wpisy