Firmom poligraficznym coraz więcej pracy dostarczają działy marketingowe, ponieważ rola reklamy jest obecnie bardzo duża. W drukarniach realizowane są zarówno podstawowe materiały promocyjne, takie jak ulotki i wizytówki, jak i zaawansowane projekty do kampanii reklamowych. Wykonanie takich zleceń warto powierzyć doświadczonemu zespołowi pracowników, który dobierze najbardziej optymalne rozwiązania. Trzeba mieć przy tym na uwadze, że stosowane technologie powinny odpowiadać specyfice branży.
W wielu sytuacjach druk cyfrowy ma zdecydowaną przewagę nad tradycyjną metodą offsetową. Przede wszystkim ważna jest doskonała jakość wydruku oraz możliwość swobodnego nanoszenia poprawek na różnych etapach realizacji projektu. W tym właśnie doskonale sprawdza się technologia cyfrowa, która świetnie nadaje się do materiałów o charakterze marketingowym. Foldery, czy gazetki reklamowe mogą być wykonane nawet w niedużym nakładzie, inaczej niż w przypadku druku offsetowego.
Nie tylko możliwość dokładnej personalizacji, ale także szybkość wydruku należy do zalet technologii cyfrowej. Oferta profesjonalnego druku cyfrowego takiego jak np. https://www.4font.pl/oferujemy/druk-cyfrowy/ dotyczy nie tylko ulotek i wizytówek, ale też różnego typu kalendarzy i plakatów. Przy realizacji materiałów reklamowych polecane są także różne metody uszlachetniania – foliowanie, lakierowanie czy hot stamping. Warto mieć na uwadze, że oryginalne projekty przyciągają uwagę klienta i przekładają się na skuteczność działań promocyjnych.