Polecamy

Musisz wypozycjonować stworzoną witrynę? Kiedy najlepiej to zrobić? – tłumaczymy i radzimy

Potrzebujesz ok. 6 min. aby przeczytać ten wpis

Pozycjonowanie strony internetowej odgrywa ogromną rolę w powodzeniu całego przedsięwzięcia, jakiego dotyczy. Tworząc nową witrynę, zastanawiamy się, kiedy najlepiej ją wypozycjonować celem zwiększenia liczby jej odsłon i jakie rozwiązania będą najskuteczniejsze, aby ten cel osiągnąć. W przystępny dla każdego sposób przedstawiamy kompendium wiedzy dotyczące pozycjonowania stron internetowych

Aby móc zacząć prowadzić działania z zakresu pozycjonowania, strona www musi istnieć. Nie ma sposobu na to, aby promować skutecznie coś, czego jeszcze nie ma. W tym miejscu należy podkreślić, że najważniejsza dla wysokiego rankingowania jest zawartość witryny.

Pozycjonowanie strony internetowej tuż po jej publikacji

Pozycjonowanie ma zatem sens dopiero w momencie fizycznego powstania strony www i zapełnieniu jej odpowiednim contentem. Zazwyczaj budowanie nowej witryny zajmuje dużo czasu, aby dopracować ją w każdym szczególe. Następuje moment końcowy i zauważamy mnóstwo niedociągnięć, które oczywiście można w krótkim czasie naprawić i jest to konieczne, bowiem nawet niewielkie niedociągnięcia mogą sprawić, że nie będziemy mogli we właściwy sposób wypozycjonować naszej witryny. Poprawiamy je i co się dzieje dalej? No właśnie, bardzo często nic. Jakie są tego przyczyny?

Pierwszym i najczęstszym powodem, dla którego zbudowana przez nas starannie strona internetowa nie cieszy się zbyt dużą popularnością jest brak jej optymalizacji. Co to oznacza w praktyce? Głównie brak lub złe ustawienie nagłówków, brak tagów, zbyt mało treści.

Kolejną przyczyną nie odwiedzania naszej witryny przez oczekiwaną liczbę internautów to brak ustalonych słów kluczowych bądź nieprawidłowe ich użycie. Warto wiedzieć, że w przypadku, w którym odpowiednie frazy nie występują w odpowiednich, konkretnych miejscach, takich jak np. nagłówki czy treść, wyszukiwarki będą ustawiały naszą stronę www bardzo daleko, a co za tym idzie – niemal niemożliwe będzie wejście na nią, ponieważ prawie nikt do niej nie dobrnie, przewijając kolejne strony z wynikami wyszukiwania.

Strona internetowa istnieje już pewien czas – co dalej?

Pamiętajmy, że pozycjonowanie wymaga poświęcenia sporej ilości czasu czasu oraz energii. Również zbudowanie odpowiedniego contentu oraz dokładne dopracowanie strony www to zadanie długoterminowe. Jakie jest zatem rozwiązanie? Najlepiej byłoby zbudować wstępną wersję strony internetowej, zawrzeć na niej odpowiednio zoptymalizowane treści i w międzyczasie pracować nad jej ostateczną wersją. Jest to również doskonały czas na na przeanalizowanie oferty oraz stron www naszej konkurencji, prześledzenie, jakie frazy będą najskuteczniejsze, aby wypozycjonować naszą witrynę na tle konkurentów.

Jak skutecznie promować stronę internetową?

Warto wiedzieć, że istnieją specjaliści, którzy w stosunkowo krótkim czasie i z doskonałym efektem zajmą się kompleksowo zadaniem, jakim jest optymalizacja strony. Najlepszym przykładem jest poznańska firma iCEA, czyli uznana agencja SEO. Co konkretnie może zrobić dla nas firma pozycjonująca? Zbuduje dla nas witrynę bądź zmieni ją, rozbuduje stronę www i kompleksowo ją zoptymalizuje, zajmie się wszelkimi kwestiami technicznymi, zdobędzie wartościowe linki prowadzących do strony www.

Rozległa wiedza oraz doświadczenie w zakresie SEO to nieoceniona pomoc zarówno w przypadku nowopowstałych witryn, jak i tych, które potrzebują dopracowania po wielu latach swojego istnienia. Warto wiedzieć, że efekt pracy specjalistów będzie zależał od ich doświadczenia oraz wiedzy. Należy zatem wybrać taką firmę, która obsłużyła już skutecznie wielu klientów i cieszy się wśród nich poważaniem.

Najlepszym wyznacznikiem jest wiedza na temat dużych firm oraz instytucji, które skorzystały z jej usług. Przykładowo, iCEA współpracuje z takimi gigantami jak PZU, Orange czy Viessmann. Skoro ogromne korporacje zadowolone są z kompleksowych usług firmy pozycjonującej, możemy być pewni, że zapewni ona najlepszą obsługę w zakresie SEO również nam. Firmy takie jak iCEA, nie poprzestają wyłącznie na rynku polskim. Pozycjonowanie w UK, czy Stanach Zjednoczonych, nie stanowi dla nich większego problemu. Proces jest bardzo podobny, różnią się jednak rynki, które wymagają dogłębnej analizy, której przeprowadzenia mogą podjąć się wyłącznie wyspecjalizowane zespoły ds. analityki. 

Należy mieć na uwadzę, że proces ten wymaga jednak czasu, pozycjonowanie w UK, co jest oczywiste, różnić się będzie od pozycjonowana w Polsce. Nie zmienia to jednak faktu, że jest to osiągalne i z pomocą specjalistów Twoja działalność może pomyślnie realizować pozycjonowanie w UK i każdym innym miejscu na świecie. 

Kilka sposób na poprawę rankingowania strony

Specjaliści podkreślają, że istnieje kilka niezawodnych sposobów na poprawę rankingowania witryny. Są to głównie:

– poprawki w kodzie strony www – na pozycjonowanie wpływ ma nie tylko to, co widoczne, czyli treść, ale również to, co kryją w sobie opcje CMSa użytego dla konkretnej witryny, usunięcie zbędnych elementów oraz poprawienie kodów to bardzo istotna część pracy profesjonalnego pozycjonera,

– zmiany w treści i w grafice strony oraz zadbanie o to, aby dodane obrazy miały odpowiednie tytuły – pamiętajmy bowiem, że internauci mogą trafić na naszą stronę również dzięki odpowiedniemu zatytułowaniu grafiki w opcji wyszukiwania obrazów,

– zdobycie niezwykle wartościowych linków – pamiętajmy, że istotne jest zarówno linkowanie wewnętrzne, jak i zewnętrzne,

– bezpieczne linkowanie https – szyfrowanie musi zostać użyte wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia z jakimikolwiek danymi wrażliwymi.

Odpowiednie działania mające na celu zdobycie jak największej liczby odwiedzających stronę internetową jest procesem długotrwałym, jednak zawsze przynosi doskonałe efekty. Warunkiem jest jednak podjęcie specjalistycznych i jednocześnie kompleksowych działań.

Przeprowadzenie audytu, przeanalizowanie wszystkich istniejących podstron, dokonanie odpowiednich zmian oraz umiejętne skonfigurowanie kampanii Google Ads to gwarancja stałego dopływu nowych klientów, lepszej widoczności strony w wyszukiwarce oraz wysokiej jakości strony internetowej. Wszystkie te elementy połączone w całość gwarantują osiągnięcie pełnego sukcesu w zakresie pozycjonowania.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
W jakim celu przeprowadza się badania ultradźwiękowe?
W jakim celu przeprowadza się badania ultradźwiękowe?
W elementach wykonanych z metalu mogą pojawić się różnego rodzaju niezgodności. Należy je wykryć i wyeliminować już na etapie produkcji, […]
Podział działki – do kogo się udać?
Podział działki – do kogo się udać?
Podział oznacza ogólnie, że proponujesz podział gruntu na dwie lub więcej części w celu sprzedaży lub innych celów. Podział może […]
Praktyczny prezent dla mężczyzny
Praktyczny prezent dla mężczyzny
Zapalniczki to niezbędne akcesoria każdego palacza. Z tego powodu idealnie sprawdzą się na prezent dla mężczyzn, którzy uwielbiają papierosy. Zapalniczka […]
Panele podłogowe z fugą, czy to dobry wybór?
Panele podłogowe z fugą, czy to dobry wybór?
Panele podłogowe to produkty, które są chętnie wybierane przez klientów. Ich ogromna popularność wynika z wielu zalet, takich jak trwałość, […]
Ostatnie wpisy