Polecamy

Na czym polega reklama natywna?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Reklama natywna to nowoczesny sposób na promowanie swojej marki. Jej podstawą jest zaufanie, które buduje się pośrednio. Dlatego też właściwie nie ma mowy o tym, by którakolwiek ze stron przez wzgląd na reklamę natywną miała do czynienia z szkodą.

Reklama natywna – co to?

Jest to forma promocji, dzięki której marka pojawia się w naturalnych mediach (np. na stronie www, w aplikacjach) bezpośrednio za pomocą danych klientów. Polega ona na zaprezentowaniu produktu w sposób niezależny od woli klientów. Przykładem takiej reklamy jest reklama w sieci społecznościowej – jeśli ktoś chce promować swoją stronę internetową lub aplikację, może to zrobić bezpośrednio na Facebooku czy Instagramie, udostępniając link do swojej witryny czy aplikacji i dopasowując go do profilu użytkownika

Jakie są główne zalety reklamy natywnej?

Reklama natywna to nowoczesna forma marketingu, która polega na skierowaniu kampanii reklamowej do użytkowników internetu za pomocą technologii wykorzystywanych w uczeniu maszynowym. Zalety tej reklamy to m.in.:

–  jest świetnym sposobem na pozyskanie nowych klientów i wspieranie sprzedaży;

– nie wymaga specjalistycznego know-how ani przygotowania;

– zwiększa się efektywność kampanii reklamowej;

– skutecznie promuje produkty i usługi przez działania, które nie wymagają interakcji ze strony odbiorcy, ale pozwalają mu na podejmowanie decyzji kupna bezpośrednio na stronie internetowej.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
W jakim celu przeprowadza się badania ultradźwiękowe?
W jakim celu przeprowadza się badania ultradźwiękowe?
W elementach wykonanych z metalu mogą pojawić się różnego rodzaju niezgodności. Należy je wykryć i wyeliminować już na etapie produkcji, […]
Zabezpieczenie tabletu w podróży
Tablet to niezwykle popularny sprzęt multimedialny będący połączeniem laptopa ze smartfonem. Odznacza się dużą funkcjonalnością, ale jednocześnie jest stosunkowo lekki […]
Jak zabezpieczyć towar przed wysyłką?
Jak zabezpieczyć towar przed wysyłką?
Rozwój branży e-commerce a w szczególności gwałtowny wzrost ilości towarów sprzedawanych przez internet, spowodował ogromny przyrost przesyłanych paczek. Codziennie wiele […]
Dlaczego warto się zdecydować na założenie licówek zębowych?
Dlaczego warto się zdecydować na założenie licówek zębowych?
Osoby pragnące uzyskać znaczną poprawę stanu własnego uzębienia powinny koniecznie rozważyć założenie licówek. To nic innego jak cienkie płytki mocowane […]
Ostatnie wpisy