E-commerce to internetowa sprzedaż detaliczna produktów lub usług z wykorzystaniem systemów elektronicznych, takich jak Internet, przeglądarka i strona internetowa. Jeśli myślisz o stworzeniu własnego sklepu internetowego lub ulepszeniu obecnego, będziesz musiał znaleźć odpowiednią platformę dla swoich potrzeb. Istnieje wiele opcji, jak chociażby ta ze strony omnicommerce.pl, więc może być trudno wybrać taką, która najlepiej pasuje do Twojego projektu i wymagań budżetowych. Oto kilka kluczowych rzeczy, których należy szukać w platformie e-commerce.
Nowoczesna platforma e-commerce powinna charakteryzować się:
Jest to jedna z najważniejszych cech strony E-commerce, ponieważ klienci nie będą długo czekać na kliknięcie przycisku „kup”. Jeśli prędkość ładowania będzie bardzo wolna, to negatywnie wpłynie to na Twoją sprzedaż.
Dzięki tej funkcji możesz promować swoje produkty na Facebooku i Instagramie, które są dziś bardzo popularne wśród klientów.
Użytkownicy muszą być w stanie zarejestrować się w zaledwie kilku kliknięciach. Nie ma znaczenia, czy muszą podać swoje dane osobowe, czy nie – liczy się to, że nie zajmuje to dużo czasu i nie ma zbędnych pytań zadawanych podczas rejestracji.