Prowadząc własną firmę produkcyjną nie możemy skupiać się tylko i wyłącznie na klientach, których już mamy, a raczej starać się dotrzeć do nowych. Są jednak metody uniwersalne, dzięki którym oba te środowiska poczują się docenione, ale także będą miały ułatwione zadanie podczas podejmowania decyzji dotyczących wyboru konkretnego produktu z naszej oferty, którym są zainteresowani. Mowa tutaj o druku katalogów, dzięki którym to wszystko stanie się wręcz zautomatyzowane.
Warto pamiętać o pewnych zasadach, które należy przestrzegać, by nasz katalog nie był dla nikogo udręką. Przede wszystkim trzeba sobie uświadomić, że jego główną rolą nie jest promocja, a osoby go przeglądające są wstępnie zainteresowane naszą ofertą. Dlatego dobrze jest postawić na przejrzystość, korzystając choćby z tabel, w których zostaną opisane poszczególne parametry produktów. Rozdziały powinny być zrobione pod jasno ustaloną zasadę, a ich kolejność winna mieć logiczne uzasadnienie, najlepiej wyjaśnione we wstępie. Jeśli nasza firma oferuje bogatą gamę produktów, musimy pamiętać o tym, by ich przeglądanie nie męczyło czytelnika, zatem papier i okładka muszą być dobrej jakości. A jeśli o okładce mowa – mimo niebycia materiałem typowo promocyjnym, nasz katalog powinien przyciągać wzrok, ale i nie odstraszać brakiem profesjonalizmu – choć to ostatnie może mieć pewne wyjątki w zależności od branży. Dobrze zatem zabrać się za pracę nad katalogiem odpowiednio przygotowanym do tego i traktować go jak wizytówkę naszej firmy.
Firm zajmującymi się drukiem jest wiele, bogatą ofertę znajdziecie na przykład na stronie: http://szybkidruk.net/ .